본문 바로가기
카페투어, 국내여행

나홀로 떠난 제주도 2박 3일 여행 [2탄]🌊 | Ганцаараа аялсан Жэжү арал 2-р хэсэг

by Nyam 2021. 5. 19.
반응형

            제주도| 혼자 여행| 카페 투어| 소품샵



여러분 안농! 오늘은 제주도 혼자 여행 2탄을 써 볼게요 :)
Сайн уу манайхаан. Өнөөдөр блог маань Жэжү аялалын 2-р хэсэгийн талаар байх болно.

모알보알 카페에서 바닐라라떼 한잔 마시며 가만히 앉아 있어도 힐링 그 잡채 ㅋㅋㅋ 해가 지는 것도 정말 낭만적이에요 ㅎㅎ 다 먹고 다시 버스 타러 고고!~

Ваниллатай латте ганц аягийг уучхаад далай харж суух бол үнэхээр гоё мэдрэмж байсан. Далай эрэг дээр кафе болохоор далайг шууд хахах боломжтой, нар жаргах ч бас үнэхээр романтик байсан. Дуусгаад дахиад автобусны буудалруугаа алхалаа.

 

버스 정류장까지 걸어가면서 제주도에서 살고 싶다는 생각을 많이 했던 거 같아요. 집에서 나가면 바로 바다가 보이고 가고 싶을 때 언제든 걸어서도 갈 수 있다는 게 너무 행복한 일이지 않을까요? ㅋㅋㅋ

Алхах замдаа бүр энд амьдардаг ч юм уу гэж бодогдсон шүү хэхэ. Монголдоо ч бас яг сайхан голын дэргэд тэгээд амьдарвал үнэхээр гоё байхдаа.

그리고 게스트 하우스에서 만나게 된 새로운 분들과 같이 대화하면서 맥주 한잔 마시는 게 너무 좋더라고요 .

Тэнд бас надтай адилхан ганцаараа аялахаар ирсэн хоёр эгчтэй танилцаад жаал ярилцаж суулаа. Одоо бодоход их сайхан дурсамж болжээ.

다시 방에 들어가서 책 좀 보다가 잠 들기 ~~
Өрөөндөө ороод ном жаал харж байгаад унтлаа.

짜자잔! ~ 제주도의 2번째 날 맛있는 조식과 커피 한잔으로 아침을 시작했어요. 사장님이 못한 거 없나 봐요! ㅜㅜ 너무 맛있었어요🤤🥲 다시 먹고 싶다..

Өглөөний хоол! Аяга хар коффее маш амттай байлаа. Хоолоо идээд утсан хүүхэлдэй хийхээр явцгаая!

아침 먹고 게스트 하우스에서 신청할 수 있는 ‘걱정 인형’을 만드는 수업이 있었는데 재미있더라고요. 걱정을 말하면 없애주는 인형이라네요 ㅋㅋㅋ 제가 만든 인형 너무 귀엽지 않나요? 

Энэ хүүхэлдэй нь бэрхшээлээ хэлвэл байхгүй болгож өгдөг тийм утгатай гэсэн хэхэ. Миний хийсэн хүүхэлдэй ямар байндаа?

2번째 날 비오는 제주도. 게스트 하우스에서 만난 언니 차 타서 ‘성산일출봉’을 구경하러 갔어요. 완전 운 좋음 ㅋㅋㅋ

성산일출봉 제주 서귀포시 성산읍 성산리 1 http://naver.me/51BNmWeS

비 오면 비 오는 대로  맑으면 맑은 대로 이뻤던! 성산일출봉 또 가고 싶당

Guesthouse-д танилцсан эгчийн машинд суугаад шинэ газар очиж үзэхээр болов. Азтай биш гэж үү ккк. Миний очсон газар бол Seongsan Sunrise Peak байгаа. Үнэхээр маш гоё газар байлаа.

낭만적이쥬? 
Үнэхээр гоё байгаа биз? Хэхэ

수마 카페/ suma cafe 제주 서귀포시 성산읍 일출로 264-6


그리고 우리는 ‘수마’ 라는 카페를 갔어요. 일출봉 바로 옆에 있고 분위기도 정말 좋은 카페였어요. 맛도 맛있고요~~! 게하에서 만나는 언니가 사주셨어요 ㅠㅠ 💕

Тэгээд тэр эгчтэй хамт ойролцоо каферуу явлаа. Маш гоё орчинтой бас бороо орохийг хараад суух сайхан байлаа. Хамт явсан эгч маань намайг коффеегоор дайллаа.

언니랑 카피 맛있게 먹고 다음에 또 만나자는 인사로 헤어지고 ‘만두상점’ 이라는 소품샵  갔어요.

Тэр эгчтэй тэндээс тус тусдаа салцгаагаад би хөөрхөн эд зүйлс зардаг газарлуу явав.

귀엽고 아기자기한 것들이 너무 많았어요. 

Үнэхээр эгдүүтэй зүйлс зөндөө байлаа. Би нь хэдэн зүйл худалдаж авав.

하루 종일 비가 내려서 더 어디 갈 수 가 없었어요 ㅠ. 바로 게스트하우스에 들어가서 다음 날 서울 갈 준비를 했어요.

Бороо өдөржин ороод өөр газар очих боломжгүй байлаа. Байрандаа ороод маргааш буцаж харих бэлтгэлээ хийв.

가려고 하니까 날씨가 너무 좋은 거 있죠ㅜㅜ
Яг явах гэсэн цаг агаар үнэхээр гоё байлаа.

제주도 안농! ~~ 담에 또 올게!
Баяртай Жэжү дараа дахиад ирье.
이번 제주 여행은 여기까지! 담에 또 만나용~~ 💕
За энэ удаагийн блог энэ хүртэл. Дараагийн блогооо уулзацгаая. Баяртай!

반응형