본문 바로가기
카페투어, 국내여행

나홀로 떠난 제주도 2박 3일 여행 [1탄]🌊 | Ганцаараа аялсан Жэжү арал 1

by Nyam 2021. 5. 18.
반응형

 

안녕하세요 여러분! 다들 주말 잘 보내고 계신가요? 헤헤 비가 많이 오네요.  저는 카페에서 블로그를 쓰고 있는데 위에 올린 사진 한 장이 보이시나요? 여러분은 어떤가요? 저는 음악이 가끔 위로가 되어주는 친구라고 생각해요. ^^ 음악 들으며 산책하고, 음악 들으며 공부하고, 음악 들으며 여행을 해요. 생각해 보니까 음악은 항상 제 옆에 있는 거네요. 음.. 그래서 음악 들으며 혼자 제주도 여행을 왔네요 ㅎㅎ
Дээр байгаа зураг дээр ерөнхийдөө дуу бол гайхамшиг гэсэн утгатай зүйл бичжээ. Та нар ч бас тэгж боддог уу? Би ч бас дуу сонсоод алхах, дуу сонсоод хичээлээ хийх , дуу сонсоод аялах их дуртай. Дуу бол хааяа миний хамгийн сайн найз ч байж чаддаг. Энэ удаад дуртай дуугаа хань болгоод ганцаараа Жэжү арал явсан тухайгаа бичихээр шийдлээ.

3월 3일 나 홀로 떠난 제주도 2박 3일 여행 지금부터 시작!!
저는 원래 아주 가끔 혼자 여행하는 거 좋아해요. 뭔가 혼자 가면 여러가지 복잡한 일 정리 되고, 내가 좋아하고 , 하고 싶은 거 다 할 수 있잖아요. ~ 물론 여행할 때마다 혼자 다니는 건 아니지만 ㅋㅋㅋ

Заа одооноос 3сард 2шөнө 3өдрөөр аялаад ирсэн Жэжү аялалаа эхэлцгээеээ! Би ер нь хааяадаа ганцаараа аялах их зүгээр гэж боддог. Өөрийнхөө бодол, сэтгэл санааг ч цэгцлэж чаддаг дээрээс нь хийхийг хүссэн зүйлсээ хийж чаддаг болохоор гоё байдаг. Гэхдээ байнга ганцаараа ч явна гэж байхгүй л дээ хэхэ.

Gimpo airport

Jeju airport

제주도에 도착! ~~ 날씨도 너무 좋아서 정말 행복 ㅜ 2019년에도 제주도 온 적 있는데 그때는 애월 쪽 갔었던 게 기억나요. 그래서 이번에는 함덕 쪽을 선택했어요^^ 공항에 내려서 함덕 가는 버스를 탔어요~ 예약한 게스트하우스로 고고!

Жэжү ирчихлээ:) цаг агаар маш гоё байлаа. Анх 2019онд нэг удаа ирж үзэж байв. Одоо ингээд 2дох удаа хэхэ.

Жэжүгийн хүүхдүүд
Гадаа

저제주도 올 때 항상 느끼는 게 건물이나 집 디자인이 되게 특이하다고 생각해요. 진짜 한국이랄까요? 

Жэжүд очихдоо нэг мэдэрдэг зүйл нь гэрийн загвар нь маш содон юм шиг санагддаг. Гадаа үнэхээр гоё байсан. Тэр хүүхдүүдийг хараад дахиад 10н жилдээ сурмаар санагдлаа.


내려서 5분 정도 걸어가면  게스트하우스가 나와요^^ 제주도는 걸어가는 것도 좋네요 ^^
Автобуснаас буугаад 5мин орчим алхвал миний захиалсан Guest house байгаа.

함덕뻐정 제주 제주시 조천읍 신북로 453 http://naver.me/54XbJfAj

이번에 머무르게 된 게스트 하우스는 함덕에 위치한 함덕뻐정이라는 게스트하우스였는데요. 일단 여성전용 게하라 혼자 가기도 좋았고, 게하 분위기도 좋고 사장님도 엄청 친절하신 분이었어요.

Миний очсон газар маш гоё орчинтой захирал нь ч бас үнэхээр найрсаг дээрээс нь эмэгтэйчүүдийн зориулалттай болохоор ганцаараа ороход ч зүгээр байсан.

사장님의 만들어주신 아이스티 너무 맛있게 먹고 게스트하우스 투어 했어요. 메이크업 룸이 따로 있는 게 제일 좋았던 거 같아요.
Guesthouse-н эзний бэлдэж өгсөн icetea-г уугаад өрөөг жаал тойров. Гоо сайхны өрөө тусдаа байдаг нь их таалагдлаа.

서우봉해변


바다 보러 갔어요^^ 사진 몇 장을 찍고 다음 장소로 이동:)

Тэгээд шууд далай орохоор явлаа. Далайн ус маш цэнгэг бас дээрээс нь маш их салхитай байлаа. Жаал зураг дарж байгаад дараагийн газарлуу явлаа.

진짜 제주도 오면 여기는 꼭 와보세요! 모알보알이라는 카페인데 진짜 넘넘 이뻐요 ㅜㅜ
Одоо маш гоё каферуу очиж үзэцгээеээ бөөнөөрөө.

카페 모알보알 제주점 제주 제주시 구좌읍 구좌해안로 141 카페 모알보알 http://naver.me/x6ihNlz5


카페에 도착했어요~~ 진짜 너무 예쁘고 ㅜㅜ 오길 진짜 잘했다는 생각이 들었어요. 버스에서 내려서 20분 넘게 걸어온 거 같은데오길 진짜 잘한 것 같아요 😍😍😍
Кафе-д ирчихлээ. Дотор гадаад үзэмж нь маш гоё байсан.


카페 진짜 예쁘지 않나요? ㅎㅎ 꼭 가 보셔야 해요!
Хэрвээ ийшээ ирж буй хүмүүс энэ каферуу очихыг зөвлөе өө^^


오늘은 여기까지만 쓰고 자 보려고요 ㅎㅎ 다음 편도 기대해보세용 안농~
Тэгвэл энэ хүртэл 1дүгээр хэсэгээ дуусгаяаа. 2-р хэсэгээс уулзацгаая. Баяртай!💕

반응형