본문 바로가기
나의 도전, 나의 경험

⛰ 836m의 도전 | 북한산 정상| Ууланд авиралт ⛰

by Nyam 2021. 5. 24.
반응형


🥾북한산 정상 백운대| 등산 초보 🥲


북한산 정상 백운대

등산에 관심이 많다. 새벽 4시에 애들 만나서 백운대 가기로 했답니다. ㅋㅋㅋ
Солонгост ирснээсээ хойш далай, ууланд авирах маш сонирхолтой болсон. Тийм олон удаа биш ч бас нилээн хэдэн удаа ууланд гарсан түүхтэй. Хамгийн өндөр уул нь (өндөр) 812m байсан бол энэ удаад гарах Бүгхан уул нь 836m юмаа. Бид шөнийн 4н цагт уулзаад гарахаар болов.

새벽이라 달도 너무 예쁘고 공기도 정말 좋았어요. 이제 도전할 시간!
Үүр цайж сар, агаар маш гоё байлаа. Ингээд ууландаа авирцгаая!

올라가는 중에 벌써 해가 뜨기 시작했어요. 아침이라 시원하고, 친구들과 가서 더 즐겁고 힘이 더 생기는 거 같았어요.
Биднийг ууланд гарч эхлэхэд нар бараг л мандаж байв. Өглөөний цэнгэг агаар мөн найзуудтайгаа яваад хүч цаанаасаа гарахд байгаа юм шиг л байв.

해 뜨는 모습 정말 멋지고 아름다웠어요.  아름다운 자연을 보고 빨리 정상까지 올라가야겠다는 욕심 ㅋㅋㅋ
Нар мандахийг ажиглах маш гоё байлаа. Байгаль үнэхээр сайхан харагдаж, бид хурдан оргилруу гарах гэсэн хүсэлд автагдав.

올라가는 길에 보이는 절 내려오는 길에 가서 소원을 빌었답니다 ㅋㅋㅋ
Дээшээ өгсөж байхад жижижгхэн хийдтэй тааралдав. Тэгээд буухдаа залбирж хүслээ шивнэв ккк

우리는 잠깐 쉬면서 준비해 온 도시락을 먹었어요~ 정말 맛있었어요. 귀여운 고양이도 발견 :))
Нар мандлаа. Бид жаал амарч бэлдэж ирсэн хоолоо идэцгээв. Үнэхээр амттай байлаа. Тэнд тааралдсан жижигхэн мууранд ч бас жоохонг өглөө.

 전날에 비가 와서 안개가 많이 끼어 있었어요. 안개 때문에 더 멋있어 보였던 
Өгсөх тусам үнэхээр гоё харагдаж байлаа. Урьд шөнө бороо орсон болохоор уул нилдээ мананд дарагдсан байв. Нар гарахтай зэрэгцэн бага багаар алга болж байв.

드디어 우리는 백운대 정상에 올라갔어요. 정말 정말 멋있고 아름다운 모습을 볼 수 있었어요. 😍
Ингэж нэг бид хэд нь оргил дээр нь гарлаа. Маш үзэсгэлэнтэй байгаль өмнө минь харагдаж байв.

😄😄
Тэгээд бид хэд нь маш олон зураг дарууллаа. Ууланд гарахаар сэтгэл санаа маш гоё болдог шиг санагдлаа. Энэ удаагийн ууланд авиралт янзын байлаа. 👍

반응형